Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności.

Z nami wykonasz każde zadanie!  |  Infolinia: 17-230-67-00 | E-SKLEP | PANEL B2B

Dropshipping

USŁUGA TYPU DROPSHIPPING - UNIMET Dystrybucja

Unimet Dropshipping

Dropshipping to logistyczny model sprzedaży internetowej, który polega na przeniesieniu procesu wysyłki towaru do Klienta prosto od dostawcy (hurtowni). Rolą sklepu internetowego w tym modelu jest odbieranie zamówień i przekazywanie ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do Klienta w imieniu Sprzedawcy. Główne korzyści z tego typu usługi to m.in.:

  • brak kosztów magazynowania
  • brak potrzeby inwestowania pieniądza w towarze
  • brak kosztów przygotowania do wysyłki
  • dostęp do olbrzymiej bazy towarów
  • możliwość skupienia się wyłącznie na rozwijaniu sprzedaży
  • pokazana aktualna dostępność towarów do natychmiastowej wysyłki
  • brak potrzeby zatrudniania dodatkowych pracowników potrzebnych procesów poza handlowych

Usługa typu dropshipping oferowana przez Centralę Dystrybucyjną UNIMET to idealne rozwiązanie firm, które chcą skupić swoje działania na rozwijaniu sprzedaży, a wszystkie koszty i problemy związane z magazynowaniem, wysyłką, ryzykiem zatowarowania się towarami nierotującymi wolą pozostawić po stronie Dostawcy. Zakupiony przez Klienta towar wysyłany jest przez Centralę Dystrybucyjną w imieniu Sprzedawcy. Klient otrzymuje przesyłkę z nadrukiem wysyłkowym od Sprzedawcy, opakowanie jest zabezpieczane taśmą z neutralnym nadrukiem bezpieczeństwa.

Rozwiązanie to skutecznie zwiększa sprzedaż, ponieważ cała logistyka jest po stronie Centrali Dystrybucyjnej - my odbieramy od Państwa zamówienie, a następnie je realizujemy wysyłając je bezpośrednio do Państwa Klienta.

ZASADA DZIAŁANIA DROPSHIPPINGU

Dropshipping zasady działania

ZALETY DROPSHIPPINGU GRUPY UNIMET

NASZ ASORTYMENT DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI

Korzystając z oferowanej przez nas usługi typu dropshipping otrzymują Państwo dostęp do zasobów Centrali Dystrybucyjnej firmy UNIMET. Nasz asortyment to dziesiątki tysięcy produktów, które staną się również  ofertą handlową w Państwa sklepie. Można też korzystać z wybranej części oferty w przypadku prowadzenia e-sklepu specjalizującego się w danej dziedzinie

NASZA POWIERZCHNIA MAGAZYNOWA

Nasza Cetrala Dystrybucyjna UNIMET to magazyn wysokiego składowania o kubaturze 231 tysięcy metrów sześciennych , który pokrywa 2ha powierzchni. Wewnątrz znajdują się sekcje przewidziane dla różnych gabarytów towarów. Sekcja paletowa dla 21 tysięcy palet, Sekcja półkowa z iloscią 16 kilometrów półek i obciążeniem do 1200kg na półkę, Sekcja towarów ponadgabarytowych 5000mkw, sekcja towarów drobnych 2400mkw z nosnością do 800kg na półkę.

Nad bezpieczeństwem przesyłek pracuje dział przygotowania do wysyłki oraz dodatkowy dział kontrolingu wraz z wideorejestracją pakowania i nadania.

SKUTECZNA LOGISTYKA I NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA

Dostępność towaru w magazynie oraz skuteczna i szybka wysyłka zamówionego towaru do Klienta to podstawa sukcesu każdego sklepu internetowego. Decydując się na dropshipping mają Państwo gwarancję, że zamówiona paczka szybko i bezpiecznie dotrze do Państwa Klienta. Korzystamy również z wygodnych i sprawdzonych rozwiązań takich jak Allegro Smart.

Unimet Allegro Smart

NASZĄ OFERTĘ ZINTEGRUJESZ MIĘDZY INNYMI Z PLATFORMAMI:

Unimet Baselinker
Unimet Prestashop
Unimet Redcart
Unimet Skyshop
Unimet Trisoshop
Unimet Takedrop
Apilo Drops
oraz z dowolnym systemem, który obsługuje import plików .XLS lub.CSV

NAWIĄŻ WSPÓŁPRACĘ

Jeżeli chcą Państwo nawiązać z Nami współpracę w zakresie usługi dropshippingu - zapraszamy kontaktu telefonicznego 17 230-67-40 lub 17 230-67-41 (pon-pt w godz. 8-16) lub bezpośrednio za pomocą poniższego formularza rejestracyjnego w systemie unimet.pl

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1. Czy przy długofalowej współpracy możliwe są u Państwa odroczone terminy płatności? Jeśli tak to na jakich warunkach (długość współpracy, terminy spłat)?

Posiadamy system szybkich płatności. Z opłaconych zamówień jest wystawiana raz w tygodniu faktura zbiorcza.

2. Jaki jest realny czas realizacji wysyłki do klienta?

Zwykle to 24/48h w dni robocze od poniedziałku do piątku.

3. Jeżeli korzystam z waszego kuriera to jak dostarczacie do klienta kod śledzenia? Sami go wysyłacie czy dostarczacie nam abyśmy wysłali?

Klient otrzymuje (Państwo również) info sms i email o przesyłce.

4. Czy obsługują Państwo wysyłki z odbiorem osobistym, tj. czy możliwe jest wysłanie do Państwa własnego listu przewozowego (szczególnie ważne w przypadku programu Allegro Smart)?

W przypadku Allegro Smart kurier DPD nie ma takiej konieczności (szczegółowe info w instrukcji po rejestracji) , a w przypadku Paczkomatów tak obsługujemy przeslanie listu, szczegóły są również w wiadomości która otrzymacie Państwo po rejestracji.

5. Czy obsługują Państwo wysyłki zagraniczne?

Tak obsługujemy (wysyłka tylko na liście przewozowym zleconym przez Państwa).

6. W jaki sposób obsługiwane są u Państwa przesyłki Allegro Smart?

Wystarczy nam email klienta wygenerowany przez Allegro, szczegółowa informacja jest w wiadomości wysłanej po rejestracji.

7. Z jakich firm kurierskich Państwo korzystacie? Czy jest możliwość innej formy dostawy takiej jak Paczkomat lub Paczka w Ruchu?

DPD, InPost, Paczkomaty, GEIS

8. Czy obsługują Państwo przesyłki pobraniowe? A jeśli tak to jak i w jakim czasie są rozliczane?

Wszystkie przesyłki realizujemy w Państwa imieniu z poziomu subkonta u spedytora, pobrania wracają na podane przez Państwa konto, czas rozliczeń nie jest zależny od nas tylko od spedytora (max do 14 dni).

9. Jaki jest koszt dostawy w modelu w którym chciałbym z Państwem współpracować?

Koszt jest różny w zależności od asortymentu, szczegółowy cennik jest wysyłany w widomości po rejestracji.

10. W jaki sposób wystawicie Państwo dokumenty sprzedaży? (czy 1 zamówienie = 1 FV czy może też wystawicie zbiorczą fakturę za dany okres?

Do każdego zamówienia jest wystawiony osobny dokument WZ, a na koniec każdego tygodnia generowana jest FV zbiorcza.

11. Do której godziny należy wysłać do Państwa zamówienie, aby paczka z produktem została wysłana jeszcze tego samego dnia?

Zamówienia są realizowane w kolejności wpływu, nie możemy zagwarantować, że wysyłka będzie zrealizowana w tym samym dniu, wszystko złazy od ilości zamówień które do na spłyną w danym dniu.

12. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?

Ponieważ zależy nam na tym, aby Państwo jak najszybciej mogli rozpocząć sprzedaż w pełnym zakresie rabaty przewidziane dla tego kanału sprzedaży są dostępne od samego początku współpracy.

13. Na jakich warunkach rozpatrujecie Państwo zwroty oraz reklamacje? Czy przyjmujecie towar z powrotem do siebie na stan z możliwością wysłania go kolejnej osobie, która zakupi go w moim sklepie? Kwestia rozliczenia w takim modelu może być bezgotówkowa, co dodatkowo zmniejsza ilość procesów przy realizacji zamówienia zarówno z mojej jak i Państwa strony.

Przyjmujemy towar ale musi być on nieuszkodzony, nie może być używany i musi posiać oryginalne niezniszczone opakowanie. Towar można odesłać bezpośrednio do nas, ale w paczce musi być informacja o tym od kogo klient końcowy ten towar kupił, tak abyśmy mogli się z Państwem rozliczyć (wystawić korektę). Jeżeli chodzi o reklamacje najlepszym i najszybszym sposobem dla klienta końcowego jest skorzystanie z serwisu danego producenta który jest najbliżej jego miejsca zamieszkania, jeżeli towar trafi finalnie do nas to my i tak odeślemy go do serwisu producenta, a to tylko wydłuży cały proces.