USŁUGA TYPU DROPSHIPPING - UNIMET Dystrybucja

Dropshipping to logistyczny model sprzedaży internetowej, który polega na przeniesieniu procesu wysyłki towaru do Klienta prosto od dostawcy (hurtowni). Rolą sklepu internetowego w tym modelu jest odbieranie zamówień i przekazywanie ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do Klienta w imieniu Sprzedawcy. Główne korzyści z tego typu usługi to m.in.:
- brak kosztów magazynowania
- brak potrzeby inwestowania pieniądza w towarze
- brak kosztów przygotowania do wysyłki
- dostęp do olbrzymiej bazy towarów
- możliwość skupienia się wyłącznie na rozwijaniu sprzedaży
- pokazana aktualna dostępność towarów do natychmiastowej wysyłki
- brak potrzeby zatrudniania dodatkowych pracowników potrzebnych procesów poza handlowych
Usługa typu dropshipping oferowana przez Centralę Dystrybucyjną UNIMET to idealne rozwiązanie firm, które chcą skupić swoje działania na rozwijaniu sprzedaży, a wszystkie koszty i problemy związane z magazynowaniem, wysyłką, ryzykiem zatowarowania się towarami nierotującymi wolą pozostawić po stronie Dostawcy. Zakupiony przez Klienta towar wysyłany jest przez Centralę Dystrybucyjną w imieniu Sprzedawcy. Klient otrzymuje przesyłkę z nadrukiem wysyłkowym od Sprzedawcy, opakowanie jest zabezpieczane taśmą z neutralnym nadrukiem bezpieczeństwa.
Rozwiązanie to skutecznie zwiększa sprzedaż, ponieważ cała logistyka jest po stronie Centrali Dystrybucyjnej - my odbieramy od Państwa zamówienie, a następnie je realizujemy wysyłając je bezpośrednio do Państwa Klienta.
ZASADA DZIAŁANIA DROPSHIPPINGU

ZALETY DROPSHIPPINGU GRUPY UNIMET
Korzystając z oferowanej przez nas usługi typu dropshipping otrzymują Państwo dostęp do zasobów Centrali Dystrybucyjnej firmy UNIMET. Nasz asortyment to dziesiątki tysięcy produktów, które staną się również ofertą handlową w Państwa sklepie. Można też korzystać z wybranej części oferty w przypadku prowadzenia e-sklepu specjalizującego się w danej dziedzinie
Nasza Cetrala Dystrybucyjna UNIMET to magazyn wysokiego składowania o kubaturze 231 tysięcy metrów sześciennych , który pokrywa 2ha powierzchni. Wewnątrz znajdują się sekcje przewidziane dla różnych gabarytów towarów. Sekcja paletowa dla 21 tysięcy palet, Sekcja półkowa z iloscią 16 kilometrów półek i obciążeniem do 1200kg na półkę, Sekcja towarów ponadgabarytowych 5000mkw, sekcja towarów drobnych 2400mkw z nosnością do 800kg na półkę.
Nad bezpieczeństwem przesyłek pracuje dział przygotowania do wysyłki oraz dodatkowy dział kontrolingu wraz z wideorejestracją pakowania i nadania.
Dostępność towaru w magazynie oraz skuteczna i szybka wysyłka zamówionego towaru do Klienta to podstawa sukcesu każdego sklepu internetowego. Decydując się na dropshipping mają Państwo gwarancję, że zamówiona paczka szybko i bezpiecznie dotrze do Państwa Klienta. Korzystamy również z wygodnych i sprawdzonych rozwiązań takich jak Allegro Smart.
NASZĄ OFERTĘ ZINTEGRUJESZ MIĘDZY INNYMI Z PLATFORMAMI:







oraz z dowolnym systemem, który obsługuje import plików .XLS lub.CSV
NAWIĄŻ WSPÓŁPRACĘ
Jeżeli chcą Państwo nawiązać z Nami współpracę w zakresie usługi dropshippingu - zapraszamy kontaktu telefonicznego 17 230-67-40 lub 17 230-67-41 (pon-pt w godz. 8-16) lub bezpośrednio za pomocą poniższego formularza rejestracyjnego w systemie unimet.plCZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Posiadamy system szybkich płatności. Z opłaconych zamówień jest wystawiana raz w tygodniu faktura zbiorcza.
Zwykle to 24/48h w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Klient otrzymuje (Państwo również) info sms i email o przesyłce.
W przypadku Allegro Smart kurier DPD nie ma takiej konieczności (szczegółowe info w instrukcji po rejestracji) , a w przypadku Paczkomatów tak obsługujemy przeslanie listu, szczegóły są również w wiadomości która otrzymacie Państwo po rejestracji.
Tak obsługujemy (wysyłka tylko na liście przewozowym zleconym przez Państwa).
Wystarczy nam email klienta wygenerowany przez Allegro, szczegółowa informacja jest w wiadomości wysłanej po rejestracji.
DPD, InPost, Paczkomaty, GEIS
Wszystkie przesyłki realizujemy w Państwa imieniu z poziomu subkonta u spedytora, pobrania wracają na podane przez Państwa konto, czas rozliczeń nie jest zależny od nas tylko od spedytora (max do 14 dni).
Koszt jest różny w zależności od asortymentu, szczegółowy cennik jest wysyłany w widomości po rejestracji.
Do każdego zamówienia jest wystawiony osobny dokument WZ, a na koniec każdego tygodnia generowana jest FV zbiorcza.
Zamówienia są realizowane w kolejności wpływu, nie możemy zagwarantować, że wysyłka będzie zrealizowana w tym samym dniu, wszystko złazy od ilości zamówień które do na spłyną w danym dniu.
Ponieważ zależy nam na tym, aby Państwo jak najszybciej mogli rozpocząć sprzedaż w pełnym zakresie rabaty przewidziane dla tego kanału sprzedaży są dostępne od samego początku współpracy.
Przyjmujemy towar ale musi być on nieuszkodzony, nie może być używany i musi posiać oryginalne niezniszczone opakowanie. Towar można odesłać bezpośrednio do nas, ale w paczce musi być informacja o tym od kogo klient końcowy ten towar kupił, tak abyśmy mogli się z Państwem rozliczyć (wystawić korektę). Jeżeli chodzi o reklamacje najlepszym i najszybszym sposobem dla klienta końcowego jest skorzystanie z serwisu danego producenta który jest najbliżej jego miejsca zamieszkania, jeżeli towar trafi finalnie do nas to my i tak odeślemy go do serwisu producenta, a to tylko wydłuży cały proces.